V případě, že jste objednali zboží, které Vám z nějakého důvodu nesedí a chcete jej vyměnit za jiné, nemusíte se zbožím nikam chodit nebo nám je posílat. Stačí využít naší služby "Chci ušetřit čas expresní výměnou velikosti", o zbytek se postaráme my.
Jak na to?
1) Pakliže jste si službu "předplatili" v původní objednávce, stačí když si do košíku vložíte zboží, za které chcete původní zboží vyměnit, zadáte platbu dobírkou či převodem a do poznámky napíšete něco ve smyslu "prosím o výměnu zboží z původní objednávky". Prosíme, nezadávejte platbu "Kartou online", zbytečně byste platili za zboží, které jste již hradili a my Vám pak peníze vraceli.
2) Pokud jste si službu nepředplatili, vložte do košíku zboží, o které máte zájem a přidejte službu "Chci ušetřit čas expresní výměnou velikosti" (viz obrázek níže) a zadejte platbu na dobírku či převodem. Prosíme, nezadávejte platbu "Kartou online", zbytečně byste platili za zboží, které jste již hradili a my Vám pak peníze vraceli.
Poté již vyčkejte, až dorazí kurýr, předá Vám zboží a naproti tomu si od Vás vyzvedne původně objednané zboží. Prosíme o dostatečné zabalení, aby nedošlo k poškození. Zboží musí být samozřejmě kompletní.
Vrácení zakoupeného zboží na e-shopu www.powerslide.cz. Každý zákazník má právo na výměnu či vrácení zboží. V případě nespokojenosti lze zboží vrátit do 14 dnů od převzetí balíčku a to bez udání důvodu! Jak postupovat? Zašlete nám zboží spolu s vyplněným formulářem pro vrácení zboží na naši provozovnu nebo využijte svozu DPD, kde stačí vyplnit pár řádků a kurýr přijede pro zboží přímo k Vám či na výdejní místo (účtujeme 60,- Kč, které odečteme při vrácení částky).. Při zasílání zboží zpět je potřeba dodržet určité podmínky:
Reklamace zboží na e-shopu www.powerslide.cz. V případě závady na zakoupeném zboží, má každý zákazník právo na reklamaci daného výrobku. Zboží zašlete spolu s reklamačním formulářem na naši provozovnu, kde bude předána/zaslána k posouzení. Vaši reklamaci se budeme snažit vyřídit co nejrychleji.
Přijatá reklamace bude odborně posouzena a bude stanoven další postup. Oprávněnost nebo neoprávněnost reklamace vždy posuzuje výrobce nebo oprávněná osoba, která vydá písemné stanovisko k reklamaci. V případě oprávněné reklamace, bude kupujícímu zaslán opravený výrobek, nový kus nebo vrácena kupní cena. O výsledku reklamace Vás budeme informovat maximálně do 30 dní od přijetí zboží.